lindilus.blogg.se

Barfotafestande filosof

Kategori: Livets lilla gång

Vilken hääärlig dag..tralalalaaa lalala laa. Förutom att min Kung Arthur-fisk dog imorse..han repade sig nog aldrig från "vita-prick-sjukan" som härjade i akvariet för nån vecka sen. ='(

*

Men hur som helst så bara dör man ju av lycka av vädret idag (kanske var det fisken gjorde). Har suttit på ballekongen och läst HäntBild i solens strålande struts, som en tvättäkta pensionär med sin SvenskDamtidning. Och när jag ändå var inne på pensionärstemat så tog jag mig en timmes promenix för inte fan kan man bara sitta inne och dega en dag som denna??!? Sen skuttade jag huxeliflux in i Michell som oxå va ute och luftade sig i solen så då fick jag sällis. Mysigt värre sa måsen och mumsade mus!

*

Och en strålande dag som denna har ingen annan än den magnifikt frodiga livsnjutaren Ernst Kirchsteiger namnsdag. Denna barfotafestande filosof med hammaren rätt i receptboken (?) skulle jag vilja fira med en chipspåse, men eftersom jag bantar så får väl ett vanligt GRATTIS duga då...
HAHAHAhaha, jag avlider av garv!!! XD 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: