lindilus.blogg.se

Majs i ditt bajs?

Kategori: Livets lilla gång

"I magsäcken finns en saltsyra som smälter ner all mat. men den klarar inte av att smälta majs, för majs är för hårdsmält." - Jo tack, vi har märkt det by now!!

*

Imorse övergav Prickard mig för att fara till sina hemtrakter (he's gonna kill me for that ) Polen för en liten trip med jobbet. Han kommer tillbaka på måndag och det känns redan som att han varit borta i 7 år bara för att jag vet att han inte kommer ligga i sängen och snarka och fnissa i sömnen när jag kommer hem ikväll. Haha, jag hade vart sämst på att bo ensam...iaf på kvällen när man måste släcka alla lampor och gå och lägga sig. Läskig skit det där!



För att trösta mig i min ensamma hjärtesorg ska jag snart bege mig hem till päronen mina för en uppfriskande laxmiddag och lite frisk luft i näsborrarna. Kan ju behövas då jag tydligen ska spela biljard ikväll...oh herre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: