lindilus.blogg.se

Skylta rätt in my ass!

Kategori: Livets lilla gång

Efter en tidig öppning på jobbet, med någon som satt och fes frrrruktansvärda fisar hela vägen in till Gullmars, va jag så utmattad när jag kom hem att jag tog en "liten" vilostund på 3 timmar. Tur att man får lite "tips från coach:en" på dataskärmen på jobbet så att man vet hur man ska ta sig igenom dagen...annars hade jag gått under.

 


Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha, bland det mest komiska jag sett. Det spelar ingen roll hur stora eller hur många skyltar man har ..folk tar fel varor ändå. Står det 2 Cola för 30 så kommer de springandes med 2 st Loka och blir asförbannade för att: Det står ju 2 för 30 där borta. (Cola ja din dumme faaan) Folk frågar ju tillome om vi inte har någon dricka när en kyl, stor som ett hus, finns rakt framför nyllet på dem. Men det är ju tur att någon på huvudkontoret har fått en kul liten uppgift att skriva peppande meddelanden till arbetarna så att vi ska jobba hårdare och de ska casha in mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: