lindilus.blogg.se

Suck och snyt!!

Kategori: Livets lilla gång

Idag hade jag gjort vad som helst för att slippa åka till jobbet. Har tillome langat iväg några sms till folk för att försöka byta, men utan resultat. Är så cp-förkyld att jag tappar näsan och pannan vilken minut som helst. Jag vill bara rulla in till sängen och ligga där och ruttna heeeela dagen... men det får vänta till typ 22.45 ikväll när jag är hemma igen. Suck och snyt!

 
Bara EN kall kund?? Vilket jävla önsketänkande!! För övrigt så finns det andra sätt att värma med. En käftsmäll värmer riktigt fint eller varför inte ett nybakat wienerbröd rätt i nyllet. Mer värme går inte att få!!
 
 
Kommentarer:


AJ DEN WIENER-VÄRMEN SKULLE JAG FANIMEJ INTE VELA HA... 
Skrivet av CAT den 26 mars, 2012 kl. 21:16 #

i wouuuuld (fatso) :')
Skrivet av aui den 26 mars, 2012 kl. 22:24 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: