lindilus.blogg.se

1 jordsnurr fetare

Kategori: Livets lilla gång

Sådärja, då va man ett helt jordsnurr äldre..vettifan om man blivit så mkt klokare. Snarare fetare då i så fall. Särskilt efter gårdagens svull och gull med min familia och fina ostisvänner. 10 pers va vi i boet som mest, vilket aldrig förut har hänt sedan historiens begynnelse om ni förstår vad jag menar. Men som den galanta hemmafru och värdinna jag är (proffs på att koka kaffe btw, hehe) så styrde jag upp det hela utan större katastrofer. Massa fina paketisar och presenter som avslutades med mysepyse filmkväll med min lilla jordärtskocka Prickard som hade dataspelsförbud hela dagen. Mohahahaha!

*

Nu på morgonen har jag "lekt" med alla mina nya grejor. Jag har hittills hunnit prova handfläkten som ska med ut på ballen och sola snart, provat att måla en stjärna på naglarna med de nya mallarna jag fick, druckit ur min nya hi-tech vattenflaska och myst med min flodhästkudde. Fick även Hunger-games böckerna av mor min så nu jäfflar ska det läsas. =) Som ni hör har jag en stenhård fredag framför mig...livet e hårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: