lindilus.blogg.se

101 dalmatiner

Kategori: Livets lilla gång

Är huvudet dumt får kroppen lida, som min far brukar säga. Förkyld som en skrattmås är jag och jag tror inte att det blev bättre av gårdagens gallej. Men det är smällar man får ta när man vunnit SM-guld och ska fira som sig bör. Hade iaf en väldigt trevlig kväll med grapparna från laget med massa mumsisch drinkar, 101 dalmatiner i brallan och en jävla massa tyska. Whats up with that??



Nu hade jag helst av allt bara velat gå och dö i sängen hög på alvedon och nässpray, men icke sa pickelinickesticke för jag ska åka och jobba till klockan 22.00 ikväller. Måste värma upp rösten lite innan så att inte halsen krackelerar totalitärt när jag ska försöka sälja på folket diverse skitgrejor till överpris. Tjilevipp!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: