lindilus.blogg.se

Hatt- och kratt!

Kategori: Livets lilla gång

Nu är jag så trött i fejjset efter dagens alla aktiviteter att det snart börjar växa mossa och diverse örter ur öronen på mig. Dagen startade lugn och stilla med solning på ballen med min nya laptop uppkörd i nyllet. Så jävla skönt med en dator som inte glappar och stänger av sig konstant (fast jag gillar min Evinrude ändå).

Sen bar det av till jobbet för ett par timmar med bullar, brön och Aurora med tillhörande smörgås fastsatt i nacken. I vildaste galopp skenade jag sen till träningen, som trots att den va i för mig inte alltför älskade Torvalla gick riktigt smärtfritt. förutom min stortå dårå som typ sitter och dinglar i en tråd. Störtskönt! Svettproduktionen hade knappt hunnit avta innan det va dags att bege sig till syrrans Hatt- och Krattfest låååångt borta i Farsta Strand. Men är det födelsedag så är det tänkte jag och begav mig dit med en rosa plastkratta som halsband för att matcha temat.

Och nu är jag hemma igen och har strandat i soffan för trött för att rulla in i duschen. Men med tanke på hur mumma jag luktar och känner mig så borde duschen uppsökas omgående för allas vältrevnad. Så...eh...gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: