lindilus.blogg.se

I'm back!

Kategori: Resa

Efter ungefär 14 timmars sömn kände jag mig rätt så utvilad imorse. Va så fruktansvärt trött efter den 24 timmar långa resan hem från USA igår att jag nästan trodde att ögonen skulle rulla ur sina hålor.

Resan har varit sjukt rolig förutom de feta missarna vi gjorde ute på tävlingsmattan. Som landslag kom vi bara på 6:e plats, vilket inte alls kändes riktigt ok någonstans. Däremot va vi inte lika katastrofala på klubb-VM där vi tävlade mot 20 lag och kom 6:a. Jag är hur som haver grymt nöjd med att inte ha fått några blackouts och att mina flickisar inte kraschade på tävling.

 
Annars va en av resans höjdpunkter helt klart Harry Potter-landet på Universal... har nog aldrig upplevt något så vackert. Har min chokladgrode-kartong som prydnad ute i hallen. Heheheh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: