lindilus.blogg.se

Snorproduktion

Kategori: Livets lilla gång

Men hur mycket slem och snor kan en kropp (eller en korp?) producera egentligen?? Min ligger iaf just nu på en produktionstakt på ungefär 27 kg i minuten. Jag känner mig extremfräsch! Dock va det en kund igår som tyckte att jag såg så förträffligt pigg ut....eeeeh okej vi säger så, vill du kanske hälsa på gårdagens smink som kladdar runt i fejjset och kanske klappa en snorkråka eller två??


 

Idag har jag ett litet extrapass på jobbet som jag varit så ypperligt snäll att ta mig an/ann (?). Kan ju vara bra med en krona eller 3 extra i plånkan då jag tänkte köpa mig en ny mobil som folk faktiskt kan höra mig i och sen blev det ju helt plötsligt en resa till Holland och EM. Livet är ICKE gratis...kom ihåg det ungdomar! Efter jobbet ska jag hur som haver börna fortare än Potter på en Åskvigg till Pizza Hut i Haninge för att återigen guldfira med hela laget. Ska bli spännande att gå igenom protokollen och det ska framförallt bli förträffligt gölligt med en pizza i käften. Vi säss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: