lindilus.blogg.se

Fejsbuck-problems

Kategori: Livets lilla gång

Va i hela Hallunda är det som händer med Fejsbuck (haha, älskar stavningen)??? Men seriöst...har prövat på 3 olika webbläsare och nada at all händer. Måste ju få min dagliga dos av skvaller och allmänt oviktigt skit, annars tappar jag ju tandtråden totalt här. Jaha..nehe..jag får väl städa akvariet eller göra nåt annat produktivt medan jag väntar.





I lördags va familjen iaf på skogskyrko och tände ljus för olika små själar. Jag tände bland annat för min farmor och för mina döda fiskar. Som vanligt va det helt magisk och så vackert att man nästan vill lägga en liten tår..eller fis. Det väljer man själv!




 

Här är ljusen vi tände för farmor. Vi tänder vid exakt samma ställe i minneslunden varje år, vid ett träd med en fågelholk i. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: