lindilus.blogg.se

Hej, jag vill ha chips & choklad!!!

Kategori: Livets lilla gång

Har redan varit uppe i 2 timmar och tvättat, diskat, promenixat i äckelvädret och köpt en liten fryspizza till livskamraten min så att han har nåt att tugga runt på när han kommer hem. För idag orkar jag icke laga mat känner jag....neeej neej! Tänker sitta på min tjocka röv tills jag måste gå ner till tvättis och sen går jag upp igen och mosar ner röfven i soffan som sig bör när man känner sig sådär lite livs-anti. Hahaha, tur att jag ska till mitt älskade jobb senare då så att jag blir alldeles upplyft och exalterad. Ska iaf ringa min lilla lilla mor och babbla lite för hon har legat ensam och liten på sjukhus hela natten med en opererad fossing. Min lilla mamselmus! =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: