lindilus.blogg.se

Jag och Bolt..

Kategori: Livets lilla gång

Yeah yeah!! Jag har blivit så jävla mkt bättre på att springa...har alltid i hela mitt liv varit uruselt dålig även om jag haft någorlunda kondition ibland. Nu snittar jag en kilometer på 6,30 vilket är typ världsrekord för mig och mina korvstumpsben. Det är jag och Bolt vettni! Sprang en runda imorse innan frullen och höll på att dratta på arslet typ 733 gånger pga alla isfläckar som lever loppan nu när vintern sagt hej och välkommen. Tänkte slita lite i hantlarna ute i det mkt exklusiva "hemmagymmet" ute i hallen nu oxå innan jag måste bege mig tidigare till jobbet idag. För denna vecka flyttar vi från den kloakstinkande, klaustrofobiska lilla kojan till en stoooor, ny och fräsch lokal. Work work!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: