lindilus.blogg.se

NewBody och new teeth tack!

Kategori: Livets lilla gång

Över 400 spänn fattigare (skulle vart 700 utan nån rabatt) av att ha blivit pillad i käften i en halvtimme. Måste tillbaka och laga ett hål och sen behöver jag eventuellt rotfylla (!!!!!) tanden som de lagade förra året då den lagningen ligger och trycker på pulpan och irriterar den hela tiden! Ja men tack för den då!! Hon slipade ner skiten lite i förhoppning att trycket på den tanden skulle lätta en aning så jag kanske slipper gräva runt bland rötterna och betala en miljon för typ 7000 återbesök. Döda mig!!! Jag sa iaf skarpt nej till att hon skulle visa hur det här med tandtråd fungerar. Det kan jag visa mig själv så bra så, tack ska du ha!!
 



*

För att lätta upp mitt humör och göra mig lycklig i ögat igen tycker jag att ni alla ska beställa lite NewBody-kläder från mig. Här under har ni en länk till katalogen med alla faaaaantastiska produkter. Kom och kööööp!

NEWBODY KATALOG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: