lindilus.blogg.se

Update

Kategori: Livets lilla gång

Nu har det varit lite fullt upp här känner jag i höger strupe. I lördags firade vi ju pappsen med bullar och ballong. En svullardag deluxe blidde det för migo och det va helt fantastiskt mumsigt i matsalen. Men man mådde inte riktigt lika bra efteråt. När jag vaknade dagen efter kändes det som att jag sänkt 16 flarror vodka typ...sockerbakis gånger 65.

*

Igår festade vi till det riktigt ordentligt med att sitta borta i Flemingsberg i flera plågsamma timmar och rätta DNs nutidsorienteringsprov som årskurs 6-9 gör. Jag bli fan mörkrädd!! Barnen nu för tiden kan inte stava för 7 öre, de kan inte läsa frågor ordentligt och de verkar bara vara allmänt efter... väldigt många av dem iaf. 686 prov led jag mig igenom och sen begav vi oss mot träning trots att ögonlocken hängde och dinglade av trötthet. Vi fick nästan hela dansen så nu har jag övat tills knäskålarna skallrar. Sista camp-dagen ikväll...i Lunda. =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: