lindilus.blogg.se

Eagles or die!!

Kategori: Cheerleading

Jag va so not impressed av vädret idag när jag skulle ut på morgonturen. Sitta inne och kolla på film och trycka käften full av chirre en dag som denna hade vart tip to the top, men det duger fan inte till att vara ute och vandra i om ni frågar mig. Något annat som gjorde mig lagom impressed och lite arg i ögonbrynet va att någon lyckades ta sig in på lagbloggen och radera den. Så kan vi ICKE ha det tänkte jag, och susade iväg ett litet mail till blogg.se och sim salabim balle så är Nationalchamps back on track. Dagens goda gärning...check!

Nationalchamps.blogg.se
 
 
 
Kommentarer:

Men vad är det för elak jävel som gör så. Tur att örnarna har en så bra kapten som fixar biffen när det viner om örndunen... ni får hålla hårt i lösenorden!
Skrivet av syss den 26 september, 2012 kl. 11:36 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: