lindilus.blogg.se

Extrema hatkänslor!

Kategori: Livets lilla gång

Den lilla äckliga *!!"@¤?!! som snodde typ 700 yoghurtar och plockade på sig lite skedar att käka dem med har gjort mig på så sjukt jävla dåligt humör idag. Tydligen är jag rasist oxå för att jag sa åt honom...han hade tydligen något slags ursprung som jag inte kunde bry mig mindre om vare sig han snor varor eller inte. - Titta, vilken jävla diskrimenering!! Det enda diskriminerande här är att du stoppar din äckliga väska full av varor som vi stått och packat upp, frontat och fixat med och sen kallar mig rasist när jag vill ha tillbax grejorna. Basebollträ i butiken, ja tack!! 
 
 
 
Kommentarer:


Ja, herre gud! Snattare tar alltid till såna konstiga "påhopp" när de blir tagna. Att man är snål, att man "snor av dom", att man är småaktig, rasist, egoist, dum i huvudet, eller bara en allmän jävla fitta!! Att dom har snattat för hundratals kronor och att man som affärsbiträde har som uppgift att hålla ordning på varorna verkar inte vara det aktuella i skeendet.
Intressant fenomen.
 Skrivet av Catrin den 28 september, 2012 kl. 15:56 # 
 

Ps. Du är bäst! <3 Inte va sur mer, du förtjänar glödande lysmaskar och rosa fluff, inte lesset öga! <3
 Skrivet av Catrin igen den 28 september, 2012 kl. 15:57 # 
 

Haha! Jag ska ta tacos...nomnomnom! Då blir man glad i näbben!! =D
Skrivet av Linda den 28 september, 2012 kl. 18:07 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: