lindilus.blogg.se

Kapten krok.

Kategori: Cheerleading

Fyfan för och vakna upp med tungt förkyld-nylle när man egentligen behöver gå ut och knata. Ska jag orka eller borde jag stanna i soffan och dega fram till jag ska börna iväg till jobbet? Haha, jag får ju sånna cp-ryck när jag är inne i "bantar-mode" att jag typ måste ut och gå för att få käka frulle. Vi får se hur det blir när fejan har klarnat upp och hälarna börjat vakna till liv.



För övrigt så röstade vi fram lagkapten på träningen igår. Blev väldigt stolt och glad i hjärteroten faktiskt när jag blev vald och fina Sessan vald till co-captain. Landslagskapten...det är jag och Zlatan alltså. Vi känner ju i princip varandra nu skulle man kunna säga!
 
 
Kommentarer:


Le capitän, vila dig nån dag i veckan annars slits musklerna ner när de aldrig får vila....
Skrivet av Tin den 13 september, 2012 kl. 09:26 #

Jag vilar på fredagar!! :P
Skrivet av Linda den 13 september, 2012 kl. 11:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: