lindilus.blogg.se

I Thailand för en dag

Kategori: Livets lilla gång

Idag är jag exakt 24 år och 3 månader... tänka sig så man växer och knakar va?!! Detta har firats med en tur till den thailändska marknadsfekken, som hålls bara några bullkast ifrån vårt hus. Rickard, jag och hans päron red (?) runt bland alla knähöga glada thailändare och provsmakade mat och kollade på thaiboxning. Läskig skit det där...de slår ju verkligen revbenen ur varandra. Men maten satt där den skulle . Jag och Dorotha knaprade kycklingspett, vårrullar och pad thai-nudlar.


Men nu ska jag glutta vidare på Orange is the new black. Har gluttat på kanske halva första säsongen och jag äääälskar det. Jag hade verkligen på känn att jag skulle gilla den. Mina favoriter är Crazy eyes, Tasty och den där söta manliga vakten. Mys i min frys, här ska kollas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: