lindilus.blogg.se

Livets lilla gång

Kategori: Livets lilla gång

Idag va det någon som hoppade framför tåget precis där jag jobbar så hela tunnelbanan fick stängas ner och det blev lite halvsvårt att ta sig till Gullmars då alla bussar var knökfullare än en fjortis som smuttat absint. Usch och fy på alla möjliga sätt Särskilt för föraren på tuben tycker jag! Så jag fick knata över Skanstullsbron och förutom att det var olidligt brojligt i svettlökarna så var det ju riktigt mysigt att promenixa där över vattnet och glutta in alla andra miljoner stressade människor som fyllde bron pga stoppet i T-banan. Inget ont som inte har något gott med sig som farbror Barbro brukar säga...jag ska nog ta mig fler promenixer över bron. Och vila i frid/lev väl du arme sparv som var anledningen till att jag fick en trevlig promenad.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: