lindilus.blogg.se

Ny favoritkund!

Kategori: Livets lilla gång

Idag kom det in en helt förtjusande kvinna och handlade av mig. Hon var uppklädd och sminkad till tusen med tuttarna upptryckta rätt in i hakan. Hon var ju inte den fagraste lady'n jag sett, men jag tänkte att hey...you do your grej så gör jag min. Haha! Sen öppnade hon käften och frågade: - Du ursäkta, men jag måste bara fråga. Va gör såna som dig här? Jag har sett en hel del kraftiga tjejer här nu på Södermalm...VAD GÖR NI HÄR??!!?



Jag svarade att jag jobbar här..vad gör du här själv? Och hon börjar käbbla om att hon passar sååååå mycket bättre in här. Oj ojoj... det fick jag minsann höra både en och fem gånger att hon passar så otroligt bra in och vi lite kraftigare gör icke det. Hahaha..alltså jag höll på att skratta i byxan då kärringen i fråga va stor som ett jävla hus och så vrålful att bananerna fanimej blev bruna när hon gick förbi. I vanliga fall får sånt här mig att bli så jävla förbannad, men den här skräcködlan gjorde min morgon. Så jävla humoristiskt!. Ta bilderna här under och mixa ihop dem till en liten raring så har ni henne på ett ungefär (jag överdriver inte ens nu). Sicken söderböna va??!!
 
 
Kommentarer:


vilken äcklig människa! uuuusch... *i sann yrrol anda*
Skrivet av cäz den 28 augusti, 2013 kl. 14:32 #


hahahahaha den andra rosa bilden visar ju hennes ladugårdsdörr till röv herrejesus vad hon är ful!! :P o latex handskar. Det var en kille som stod bakom henne i kön och väntade på sin tur oxå ba vänder hon sig och om ryter "du ska inte inbilla dig nånting ditt äckel" varpå hon säger till mig "ja du vet alla män är likadana de får inte nog utav mig" ha ha ha hon är så borta så det finns inte å han chockad och visste inte om han skulle skratta eller gråta ;P 
Skrivet av aui den 29 augusti, 2013 kl. 08:12 #


Åh hahaha.. så jävla underhållande! Stackars grabb!!!
Skrivet av Labe den 29 augusti, 2013 kl. 08:20 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: