lindilus.blogg.se

Jul á la Linda - Lucka 20 Pepparkakebak

Kategori: Livets lilla gång

Imorse var jag så trött att jag satte trosorna ut&in, märkte jag senare under dagen. Ja jävlar du vilken besvikelse!! Dessutom åkte jag hem med 807:an efter jobbet fastän jag skulle fara till mor och far min i byyn. Så det blidde lite krångel, men det styrde upp sig tilllut med både varmkorv, julgranspynt och pepparkakebak. Det var Violas första julbak med oss och det resulterade bland annat i en spya på min arm. Oh well!! Granen blev ytterst mysifik iaf!
 
 
 
 
Nu sitter jag dock ensam hemma i boet igen. Rickard var tvungen att åka till Polen inatt pga lite tråkigheter med en av hans släktningar där. Så han missar julafton och hela faderullan. Men jag får fira dubbelt åt honom och hans familj oxå och skicka julvärme och kärleksbrus med tankekraft istället. =/
 
 
Och nu är det bara några luckor kvar i kalendern. Jag önskar mig en sån som finns i dagens lucka. Haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: