lindilus.blogg.se

Tillbax på banan

Kategori: Livets lilla gång

Första jobbdagen har förflutit och det gick ju smidigare än 5 hala ålar i en ugnsform. Jag fick tillome en lyckokram av grabben som levererar tidningarna. Den kramen var så grann så grann som farbror Sten-Sture skulle sagt.
 
Just nu sitter jag och knåpar ihop en lista med diverse julmusik på Spotify. Mys?? Svar ja! Så nu poppar jag Stilla natt i lurarna medan jag funderar lite smått över om Nattis har bytt ut min lilla hamsterbebis mot en annan. Haha, han är ganska många gram lättare, ville inte smaka chips (!!!!!!) och sover i röret istället för i kiosken. Har du fått honom att börja med lchf eller typ scouterna?? 
 
 
Glöm för guds skull inte att kika in dagens lucka:
 
 

Kommentarer

  • cat säger:

    Hon kanske mata ihjäl han och köpte en annan för o mörka sitt dåd........ ;)

    Svar: Haha..nädå! Nu är han nere på vad han ska väga iaf. =D
    Linda

    2013-12-18 | 17:17:42
    Bloggadress: http://karmalogik.wordpress.com

Kommentera inlägget här: