lindilus.blogg.se

If you snooze you lose

Kategori: Livets lilla gång

Nä alltså jag vet icke vad som händer med mig. Denna morgon har jag snoozat i typ en timme....jag blir helt seg i bollen av att hålla på och vakna till och somna om massa gånger. Vanligtvis studsar jag upp som en fjärrstyrd badanka direkt när väckarklockan ringer och då piggnar man alltid till efter en stund. Men detta snoozande...icke bra säger jag dig, icke bra! Jag tror det måste vara för allt CandyCrush och GossipGirl. Dessutom har jag en konstig lukt i näsan hela tiden...som rutten dybotten i Albysjön. Har det oxå med snoozandet att göra? 
 
 
Kommentarer:


Eller så kanske specket ska få sig en kusse??? :O :O :O
Skrivet av cat den 25 februari, 2013 kl. 12:30 #

Finns inte en chans på världskartan. Haha!
Skrivet av Labe den 25 februari, 2013 kl. 12:57 #

Hahha inte, va synd. Hade vi kunnat torka dreggel ikapp!! 
Skrivet av cat den 25 februari, 2013 kl. 20:37 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: