lindilus.blogg.se

Fläskeflyg!

Kategori: Cheerleading

Sitter lite småsvettig och fläskig i soffan efter att ha kört lite morgongympa i hallen. Vad an denna hurtighet kanske ni tänker då? Och då ska jag förklara för er att vi fick våra dräkter igår på träningen och som vanligt kände man sig fläbbigare än någonsin förr och tänkte att: - Nu lever jag på vatten och luft i 2 veckor!! Men hur ful jag än va i dem så är själva dräkterna hur fina som helst. Dessutom kan man ha en helt vanlig sporttopp under, vilket är ett helt revolutionerande och fantastiskt framsteg för mig och mina melonaz! Det är en girley girl i laget som har designat mönstret och hon har även designat träningstopp och shorts som vi fick igår. Hur snyggt??
 
 Design by: Melissa Rostedt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: