lindilus.blogg.se

Gossip Girl

Kategori: Musik,TV,Video,Film

När jag väl börjar kolla på en serie kan jag lixom aldrig sluta. I förrgår började jag kolla på Gossip Girl i tron om att det skulle va skit, men nu ligger jag redan på andra säsongen och är helt hooked. Det har gått så långt att jag smugit in datorn till sovrummet och ligger och rågluttar. Till mitt försvar så kan jag ändå inte sova för jag kom hem från en awesome träning och va helt snurrvirrig i hjärnluddet och eftersom Rickard behövde sova och vi typ inte kan somna utan att båda sussar i sängen så va jag en hyvens kvinna och låtsades gå och knoppa jag med. Men så fort jag hörde minsta lilla snark drog jag fram datorn i vild galopp. Hihihi, sneaky bitch!!! Här ska gluttas Gossip Girl natten lång!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: