lindilus.blogg.se

Skoj i T-banan

Kategori: Livets lilla gång

På väg hem från jobbet igår kom det fram ett äckligt jävla cp och frågade om cigg och skulle hålla på och klappa och "high five":a mig i fejan typ. Av de lilla jag förstod av vad han sa så skulle han vinna pengar för att mina blå ögon betydde tur.....eeeeeh??? När han inte fattade mina nej och min uppenbart irriterade och äcklade min va det en grupp med söderpundare med helt underbar stockholmsdialekt som kom till undsättning. - Fan, lååååtna va..hon har ju inga ciggareeeetter. Stick!


Det blev nästan lite fight där ett tag när alla skulle på samma tunnelbana och cp:t fortsatte att störa mig. Asså lodisarna va så fiiiiina!! En va uppenbart påverkad av nåt och va helt jävla hyper och superhispig. Kombinationen av det och att han försökte lugna ner sina kompisar va bara helt underbar. En annan av dem hade en liten högtalare med musik i som han bara höjde och höjde volymen på tills cp:t satt och gungade med till musiken och bråket va avstyrt. Hahaha, bästa! Askul oxå med den helt vanliga svenssonkillen som satte sig mitt emot mig på t-banan och typ trodde jag va i trauma och behövde lite tröst. Haha, det kändes som en kväll på Pressbyrån Mariatorget ungefär...jag kände tillome igen en av pundarna. En ovanligt givande hemfärd tyckte jag allt!
 
 
 
Kommentarer:

hahahahaha fan vad stört :D!
Skrivet av aurora den 25 januari, 2013 kl. 09:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: