lindilus.blogg.se

Kräckel deluxe!

Kategori: Cheerleading

Nämen sådär då... då har jag legat i magsjukan deluxe sen bussresan hem från Skavsta. Jag fick sitta på busstoan och kräckla hela vägen till centralen där jag slängde mig ner på en bänk bredvid pundarna tills stackars Rickard fick komma och hämta mig. Innan jag smuttade lite yoghurt och soppa idag hade jag inte käkat på typ 36 timmar = Linda dör av hunger. Det räcker ju inte med att vara deppig över att min tid med Eagles är över...det måste ju spruta massa crap ur alla hål jag äger. Haha! Men det börjar ordna upp sig med sjukan nu iaf. Men inget mer Eagles, inga träningar, inga mer resmeror, inga mer tävlingar. Älskar att vi hade så sjukt kul den här sista resan i Skottland även fast vi failade lite ute på mattan och hamnade sjua. Kommer sakna det så jävla mycket....älskade älskade lag!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: