lindilus.blogg.se

Sådärja!!

Kategori: Naglar

Alltså haha..jag gjorde verkligen allt annat än de viktiga sakerna på min to-do-list. Bland annat solade jag i typ en timme så att svetten skvätte över relingen och sen började jag limma på lösnaglar och mojja med dom mitt i det hela. Mycket roligare än att städa och hålla på med vuxengrejor. Att plocka in den rena tvätten sket jag i helt tillslut för det finns fan inget jag hatar så mkt som det så vi sparart' till en annan regning dag eller så.

 


Annars lyckades jag tillslut göra alltihop och tillome tvätta allt sketen smutstvätt som låg och skruttade i långa rader. Haha, det ramlade ur en skrumpen och blöt tallkotte när jag öppnade tvättmaskinsluckan efter första rundan. Hmmm..hoppas det inte va Rickards hemliga lilla fick-kompis eller nåt. Maja-Stina kanske??? Som grädde på analen gick jag en skvätt till Klenavägens busshållplats och tillbaka. På det stora hela gick det ju riktigt hyffsat fabulöst tillslut.


Ska tvätta mig mellan tårna och bakom öronen och blada till sängs snart för imorgon är det en viktig dag i livets lilla gång. För då ska systeryster klämma ut sin unge..som jag ska peta på den lille jäveln!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: