lindilus.blogg.se

Nya ballen

Kategori: Livets lilla gång

Självklart....självklart!!!! När jag äntligen har en helt ledig förmiddag och ballekongen är färdigfixad så är det regn ute. Inget soleri solera för mig alltså...nehe tack då!!! Det åskar ju tillome för i faeen!!


Här ovan har ni iaf ett smakprov av det färdiga resultatet av flera veckors svett och slit som jag kunde ha fått mysa lite av idag om det bara hade vart en gnutta sunshine. Jag och Pricky har renovejtat allt alldeles själva. Vi hjälptes åt med att spackla och slipa väggarna, sen målade jag tak+väggar+lister och Prickard gjorde trädäcket. Så himla piffigt att jag typ drar ut en madrass och sovsäck och bara flyttar ut dit.
 
 
 
Kommentarer:


himla fint det blev!
Skrivet av gäz den 09 juni, 2013 kl. 21:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: