lindilus.blogg.se

Söndag degig söndag!

Kategori: Livets lilla gång

Varför är man alltid så satans degig och trött på söndagar?? Idag har jag tillome vart ute och gått i solen för att inte drabbas av sofftrötthet. Jag tänkte att jag skulle vara lite pigg och kry i pallet och musklerna när jag susar till träningen senare, men jag känner att degen redan ligger på jäsning i kroppen. Staaahp it you! Men allt är inte gråa dalar och mörka mensfläckar för seeee hur ljust det är ute och klockan är efter fyra!!! Lyckans ostar i mina prostar lixom bah! Längtar tills jag kan riva fram min gamla goa cykel (som jag fick typ när mjölktänderna fortarande skallrade i käften) och trampa runt med träningskläderna i korgen och hörlurarna på högsta volym i skallen. Snart så!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: