lindilus.blogg.se

Fyllda paprikor..smaskens??

Kategori: Livets lilla gång

Idag försökte jag mig på att göra fyllda paprikor med köttfärs och bulgur till middag. Tyckte det var ytterst mysigt att skära i paprikorna (lite feeling av halloween) och tyckte att hey hey fan det här går ju bra! Ni ser ju själva att de ser ut som om Gordon Ramsey himself har skapat dem. Sen var det bara att slå sig ner och käka och...de smakade skit! Jag får typ fortfarande kväljningar när jag tänker på det. Så nu ligger paprikorna och vilar i soptunnan och jag åt en macka till middag. Good times!
Är det någon som vill ha receptet är et bara att hojta... ;)

Kommentarer

  • gäz säger:

    Jag tänker; what can go wrong liksom? :D smög du i lite bajs när Ramsey tittade bort ällär? ;P

    Svar: Näru..felet låg självfallet inte hos mig även om jag va nödigare än nödigast och ville pilla i några klutar. (änglafejs blinkeblink) Köttfärsen smakade dock rutten slidjuice så jag fick slänga hela paketet. =/
    Linda

    2013-11-20 | 10:59:46

Kommentera inlägget här: