lindilus.blogg.se

To do list

Kategori: Livets lilla gång

Jag har så elefantligt mycket att göra innan jobbet idag så jag satte mig i soffan och spelade candy crush. Makes sense? Svar nej! Men nu när jag inte behöver sitta och föra över gamla bloggen som ett freak så har jag ju ett par minuter (läs timmar) över här och där. Lindas to do list before she departs to Mexico (tar det på engelska så att jag verkar international och viktig: -Städa HELA lägenheten + rensa ur kylen. Man vill ju inte att det ska lukta fis när man kommer hem.-Städa akvariet och köra hem hamsterbebis till Nattis.-Packa resväskan vore kanske bra?-Skriva färdigt alla vykort som ska skickas (ja jag är fullt seriös).-Handla lite kraffs som ska med på resan + hamstersand såklart.-Julpynta här hemma..gran och hela baletten. Tänker ju inte komma hem den 17e december och inte ha julpiff hemma.-Hälsa på mampapi så de får nypa mig lite i kindkluttarna nu när jag ska vara borta så länge.-Inventering på jobbet..alltid lika fantastiskt.-Säkert nåt annat oxå...kanske typ: sluta sitta vid datorn och gå och skriv lite julkort???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: