lindilus.blogg.se

Bloggstopp

Kategori: Livets lilla gång

För tillfället håller jag på att föra över min gamla föråldrade dinosaurieblogg hos passagen hit för att jag är så fantastifikt trött på alla prööblems och att tekniken där är gaaanska så efter. Egentligen skulle jag inte skrivit här förrän allt var överfört och klart, men nu kunde jag inte slita mig från tangenterna längre. As we speak så har jag suttit i en vecka snart utan att kunna komma in på bloggen för att passagen har nåt slags "serverbyte" som verkar gå sisådär. "Dom jobbar för fullt"x365  Såatteh..det går ju sådär med att överföra kvarvarande inlägg hit. 4 år har jag klarat av...3 more to go. Om vi nu någonsin kommer kunna logga in där borta igen. Storsuck och 77 arga veck i pannan!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi tar nya tag här!

    Både du och systern din är ju här - och jag, tillsammans får bra stämning, även här.

    Må väl!

    2013-11-01 | 10:57:31
  • Anonym säger:

    Vi tar nya tag här!

    Både du och systern din är ju här - och jag, tillsammans får bra stämning, även här.

    Må väl!

    2013-11-01 | 10:57:45
  • Anonym säger:

    Ack..nu blev det dubbelt och jag ser ju att du valde annat bloggställe - fint, så kan vi jämföra sedan var bästa stället är :)

    http://skrivpedagog.wordpress.com/

    Svar: Ja det ska verkligen bli skönt och komma bort från det där problematiska tramset och skapa nytt mys här. Så länge det nya funkar så kan det ju inte bli sämre stämning än vad det varit under den senaste veckan där borta. Lycka till med nya stället. =)
    Linda

    2013-11-01 | 10:58:55

Kommentera inlägget här: