lindilus.blogg.se

Flum som en skum gubbe

Kategori: Gymnasietiden

Lövar människor som kan make me glad när jag är på ruttet humör. Cas och Homis har gjort det idag..därför har ni vunnit varsin rakaparat från Rusta. Känns det inte underbart frågetecken

Ni vet sims-spelet när mätare visar hur gubbarna mår? Mina mätare för att ha kul och för umgänge har varit feting röda idag. Sen ringde Cäsilby och Hom babblade på msn. Då blev mätarna grönare igen. Vi kanske bor i ett Sims-spel.. vi är bara ett program som styrs av nån som sitter och spelar. Nån har sagt åt Linda-gubben att gå och blippa på datorn nu. Jomen det är min livsfilosofi. Jag är en Sims-gubbe.
Förövrigt tycker jag att Sverige
Det är mitt motto!
 
 
 
Kommentarer:
 

 Naww...vad fint skrivet! känner mig rörd. Börjar få lite tårar i ögat. snyft snyft! Glädjetårar! :D När ska jag få rakapparaten? blir den hemskickat? 
Skrivet av Ho-Man den 16 juli, 2007 kl. 01:14 #
 

 Jepp.. den kmr med posten senast lördag nästa vecka! 
Skrivet av Linda den 16 juli, 2007 kl. 01:29 #
 

 Om jag inte får den på lördag så ska jag få en rakapparat från OnOff. :P 
Skrivet av Ho-Man den 16 juli, 2007 kl. 10:51 #
 

 jag vill ha en rak apparat... svängda apparater e skit! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 16 juli, 2007 kl. 13:38 #
 

 OnOff är ju bara skitgrejjer..Rusta ska det va! Och Tin..du ska inte raka av dig ögonbrynen igen! Så du kan glömma att få en! 
Skrivet av Linda den 16 juli, 2007 kl. 19:09 #
 

 voffan dååå. jag va ju snygg me bara 1 ögonbryn!!! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 16 juli, 2007 kl. 19:30 #
 

 Svaret är nej! 
Skrivet av Linda den 16 juli, 2007 kl. 20:30 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: