lindilus.blogg.se

Happenings

Kategori: Livets lilla gång

Oj oj så mmycket happening det va den senast tiden då! Herreguttans i galoschen. I lördags knatade vi Friskisloppet och ni ska bara vet så friska och krya i blev av det. 58 plats har jag för mig att jag knata in på...bara några skvättar med hurtiga pensionärer som gled före. 

 

Igår däremot tog vi igen kaloriförlusten utav bara satan för då va det dunder och brak för lille far som hade födelsedagskalas.  Vi goffade käften full dagen lång på både prinsess- och lasagnetårta och spelade wordfued så det knakade.

 
 

Och inte nog med dessa fantastiska happenings så är det ikväll dags att gå introduktionskursen borta på Haninge trafikskola. För nu är det väl dags att ta tag i sitt lilla liv tror jag. Skaffa körkort och börja plugga nåt. Jag har ju gömt mig lite smått bakom cheerleadingen och tänkt att jag ska ta tag i allt när jag slutar med den....och nu är ju den sorgliga tiden faktiskt här såatteeeh. Introduktionskurs here I come!! 

 

 

 

Kommentarer:


Äh vadå, vi typ värsta vann ju...! 
Skrivet av cat den 08 oktober, 2013 kl. 13:07 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: