lindilus.blogg.se

Nostalgi

Kategori: Livets lilla gång

Vilket pangväder! Som gjort för lite övningskörning! Eller va säger du Prickard?? .... Jaha du övningskör kudden just nu...jamendåså! Hahaha!

Jag sitter som vanligt och för över gamla blogginlägg och asså det är en sån jävla nostalgitripp. Jag inser ju att jag har alla bokstavskombinationer i hela världen, men det gör ingenting när man läser om alla vackra minnen i livet. Tyvärr är jag så jävla dålig på att hålla kontakten med folk som jag lixom egentligen tycker om så jävla mycket. Jag läser om så fina små människor jag brukade vara med och blir lite lessen i hjärtat för att jag låtit mig själv tappa bort dem. Tur att allt finns kvar här på bloggen iaf så att jag kan återuppleva allt awesome! Längtar så tills allt är klart och man kommer kunna bläddra genom livets lilla dagbok och mysläsa. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: