lindilus.blogg.se

Özgur

Kategori: Livets lilla gång

Aaaaargh...det är så jävla tråkigt att blogga på den här jävla passagen...ännu tristare nu när jag håller på att föra över ALLA (!) inlägg till en ny blogg på blogg.se och ser hur lätt och fint det är där. Jag vill ju kunna lägga in mina älskade youtube-videos, men ingen på supporten verkar bry sig om att det är över en månad nu sedan jag hojtade om problemet till dem. Stoooor jävla suck!

 

Men för att lätta upp stämningen kan jag ju berätta att jag och Rickard klarade intro-kursen utan att svimma av tristess. Det va en man som hette Özgur som höll i kursen, men om man ville kunde man kalla honom för Hasse?? Asså han va den mest opedagogiska, dryga, nertryckande och förvirrande "lärare" jag någonsin skådat. Sen att man inte riktigt förstod vad han sa gjorde inte det hela lättare. Men men.. nu väntar vi bara på handelarbeviset så att vi kan tuta och köra.  Se upp i backen, sju hål i nacken och allt det där ni vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: