lindilus.blogg.se

Soligt!

Kategori: Gymnasietiden

Äh vaffan..hej!
I måndags va jag och Cas hemma hos Skin. Vi gick INTE vilse i Sköndal..nejdå! Cas bröt några fingrar under vårat extra eleganta cheer-program. Vi kollade på John Tucker must die (rätt bra tycker jag) och She\'s the man (me like a lot). Channing Tatum for life!

Ayer vaknade vi upp tidigt (för att vara sommarlov). Cas-mor skulle till sin farmor som heter Leif på tisdagar. Skin och jag va med Hom & Marcus. Ska nämna att vi fick vänta på Marcus gaaanska länge eftersom han bara vill spela dataspel hela dagen lång. Dock gillar vi honom ändå. Vi gick iaf och badade i den extrema antarktis-kylan. Skinny halvdog som en eskimo medans vi andra sjösatte en halv melon med några myror i. Geeks!

Jag hoppar över Mackans och Stinis lilla fight för allas hemtrevnad. Later on kollade vi bio och såg Blades of glory..asså snälla, va fan hände i slutet frågetecken
Men aja...life goes on. Överlevde oxå nattens vandring hem från bussen, dog bara kanske en halv gång.

Idag har det varit soooooooooooooool.. skulle ljuga om jag sa att jag inte pressat som en idiot. Öste båten lite och hjälpte pappa att laga några lådor. Kändes mkt nyttigt..nästan som en tomatsallad. Men okej....hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: