lindilus.blogg.se

Lite allmänt liv

Kategori: Min viktresa

Eh wow!
Det är väl det jag har att säga om gårdagens fysträning. Mina muskler hälsar: - Hjälp!
 
För övrigt är jag i typ konstant skämsmode över Idol och Paradise Hotel. Det är så pinsamt, irriterande och hemskt, men samtidigt så underhållande att man sitter där och stirrar trots att man blir typ helt svettig i polisongerna. 
 
På tjockisfronten har det stått lite still på senare tid och senaste invägningen blidde ett plus på 1,2 kg efter semestern. Men icke deppa ihop för det säger jag, det blir snarare en fet spark i firslet att sätta i gång igen. Bara att räkna de små rara pointsen och träna duttigt för det är 11,5 kg kvar till min målvikt. Jippi!
 
 

Kommentarer

  • tin säger:

    Nää labsi. Du kan väl inte gå ner over tio kg till. Det kam inte va sunt väl? Du e ju smal redan! :O

    Svar: Jodå...då ligger jag PRECIS under bmi 25. Vägde 5 kg mer än målvikten för två år sedan och var inget benrangel direkt. Skönt när man ska volta. :)
    Linda

    2014-08-21 | 15:26:56

Kommentera inlägget här: