lindilus.blogg.se

Dolda kameran?

Kategori: Livets lilla gång

Herrejävlar i min låda! Idag fick jag kriga som ett djungeldjur för att hålla humöret uppe och le sådär snajdigt mot kunderna. Ett tag i början trodde jag nästan att jag var med i dolda kameran för att det enbart kom in massa EB:s.Kund efter kund som inte riktigt hade alla praliner i Aladdinasken...jag fick även lyfta en tant som höll på att ramla av en stol och hängde sig fast i bordet. Vårat golv var på tok för halt förstår ni! Tillslut styrde dagen upp sig när stammisar och vanliga morgontrafikanter började kika in, men jag är tröttare än 17 lusekoftor och tänker minsann blunda med båda ögonen (hårt) ända tills min karl kommer hem och kräver middagen framdukad på bordet. Höhöhö!
 
 
 

Kommentarer

  • aui säger:

    without a fucking doubt en av de muppigaste dagarna på länge här på götis! Whathefruits

    2014-02-19 | 22:52:28

Kommentera inlägget här: