lindilus.blogg.se

Sussa assäp!

Kategori: Livets lilla gång

Inatt har jag sovit i cirkus 5 timmar då min käre Prick bestämde sig för att ha snarkfest deluxe. Så jag fick ta mitt pick och pack och lägga mig i soffan där nästa lilla djävul bråka med mig: akvariepumpen! Det lät ju som att 10 vattenfall forsade rätt ner i fejset på mig. Så det var bara att kila upp och försöka få den att låta mindre. Jag var ytters rädd att jag skulle klämma någon av mina räkor i mörkret, haha! Sen blidde det en tur till sovrummet för att leta öronpropp. Efter 3 timmars vridande, vändande och nattliga äventyr somnade jag tillslut. MMmmm..va pigg och kry jag var när jag såsade mig upp. Såg ut (och kände mig) som en 3 månader gammal disktrasa som använts till de allmänna toaletterna på Gullmarsplan.
 
 
 
 
Wiiiie, nu vann Sverigepöjkarna hockeymatchen här för att babbla om något helt annat. Då blir det heja heja på OS-final. =D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: