lindilus.blogg.se

Vårens nyheter

Kategori: Livets lilla gång

Nu kanske ni trodde att det skulle bli vårens modenyheter, men riktigt så jobbar jag icke. Jag kör på choklad och glass istället, som den totala goffis jag är.

Jag är så sjukt taggad på att smaka alla nya glassar, särskilt Cornetto cheesecake och den nya Ben&Jerry's. Magnum champagne känns ju typ lite hej hej Bacardi färsbiff, men vad vet jag. Det ska även komma en tacoformad glarre som jag most deffo ska trycka in i kakhålan.

Chokladen har jag redan provsmakat. Powerbreak 2 smulade loss och jag satte i halsen som satan. Kexchoklad yoghurt smakar typ...kexchoklad med lite yoghurt. Goda båda två dock, choklad är alltid choklad.

Kommentarer

  • Aui säger:

    Vilken bluff den där ben och jerry alltså! Greekstyle my ass, det var inte en hit! Inte crunch inge gegg eller något, plane yougurtglass med en klutt honung med ytterst lite smak av kola! Nej du tackar vet jag makulaku, näst på listan är ju bamsestruten :D

    2014-02-11 | 15:46:37
  • aui säger:

    haha lakupala ;S
    wtf is makulaku=?

    Svar: Ska bli så spännande att trycka käften full. =)
    Linda

    2014-02-11 | 15:47:09

Kommentera inlägget här: