lindilus.blogg.se

Lååång dag

Kategori: Cheerleading

Tjipuh! 
Efter timmars sömn, 7 timmars jobb och en timma i stan såg jag ut som en påtänd heroinist på bussen hem. Försökte spela Candy Crush men somnade med fejset i mobilen hela tiden. Behöver jag säga att jag var enormt sockersöt??
 
Efter en smärre nap var jag dock fit for fight igen = dags för 3 timmars träning. Idag fick vi äran att köra 3,2 kilometers intervallträning i 27 grader och sol...det tjöt bra i öronen vill jag lova. Lite volter och bygg på det så satt svettdropparna där de skulle.  
Vi avslutade lökfesten med ett dopp i det blå vid Ramsjön där jag aldrig svalkat valkarna förut. Alltsååååå...nicehetens moster att bada när man är som en svettig prästost. Fiskarna lär ju bubbla upp helt avsvimmade efter vårat lilla besök. Haha, oh lord!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: