lindilus.blogg.se

FML!

Kategori: Livets lilla gång

Jag sitter och tittar på kurser och program till hösten för att börja plugga något. Men som vanligt så hittar jag ingenting som verkligen verkligen intresserar mig. De som jag skulle kunna tänka mig kostar monsturösa summor pengar per termin eller så måste jag flytta till Sundsvall i 2 år. Nej tack jag är mätt! Det är 6 år sedan jag började kika efter något att läsa vidare till och varje gång jag letar mår jag så fett dåligt för att jag inte känner något intresse över någonting. FML!!
 
Längtar tills på fredag då det ÄNTLIGEN är dags för ny säsong av Orange is the new black. Det är typ det jag ser fram emot här i livet...nya avsnitt av serierna jag följer och semestern. Haha, sorgligt men sant!
 
 
 

Kommentarer

  • cat säger:

    Kollar du på studera.nu oxo?

    Svar: Har kollat alla sidor i universum.
    Linda

    2014-06-02 | 08:35:15

Kommentera inlägget här: