lindilus.blogg.se

Taggad på livet

Kategori: Livets lilla gång

Livet rullar så djävulskt bra just nu. Igår lyckades jag över min egna förväntan överleva mina första kundsamtal på jobbet, vilket var en enorm lättnad då jag känt att det är det enda stället där skon har klämt lite. 
 
Nu är det snart att bege sig ditåt igen för fredagsfrukosten tillsammans med hela företaget. Tydligen ska det vara typ som en hotellfrukost = jag dör av lycka. Dessutom rullar tydligen godisvagnen runt kontoret på fredagar för att värma upp magen inför helgens alla bravader. Haha, måste säga att jag typ älskar jobbet hittills. 
Dessutom är det match ikväll, 100års-jubileum för Bajen. Självklart ska vi dit och vråla som stuckna koalor. Swichade just en jubileumshundring till tifogruppen, som alltid gör ett imponerande jobb och bidrar till så sjukt mycket vackerhet på matcherna. Taggaaaaaa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: