lindilus.blogg.se

Batan och julmus

Kategori: Livets lilla gång

Jag är så trött att ögonlocken skaver ikapp. Sov mindre än 4 timmar, masade mig till jobbet med nattbussen och jobbade 8 heeemska timmar och gled hem för minijul med mina käraste ostisar. Allehanda knäck och jättelussebullar knåpade ihop och klappar delades ut. Ligger just nu i sängen med ett vrålmysig pyjamasbrallor jag precis fick. Så nu kommer jag sova så gottigött.
Anledningen till att jag inte sovit? Johorå hörrni, Rickard och jag var och fick några böcker signerade av Kennedy igår och efter det ville Rickard gå ut och käka och sippa några bärtz. Så vi krubbade på restaurang och sen proppsade Rickard på att vi skulle gå till The Central Bar där helt plötsligt Batan, skäggiga fantastiskt bästa Batan, dyker upp i baren och börjar servera dricka. Tydligen har Rickard haft kontakt med honom och skvallrat att han är min favorit favvo och bett honom fixa en matchtröja som han signar rakt framför näsan på mig....och och och...jag fick känna på det mest majestätiska skägg jag någonsin skådat. Inte nog med att vi fick sitta och chitchatta med honom så glider efter ett tag Kennedy himself in och myser runt och umgås med folk som om han inte vore kungarnas kung. Rickard grät nästan en skvätt. Haha, det var en så fin kväll och världens bästa julklapp. Tröjan är det sista jag ser innan jag somnar tills vi skaffat oss en ram så att vackerheten kan sitta tillsammans med de andra i samlingen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: