lindilus.blogg.se

Kalendrar

Kategori: Livets lilla gång

Wooop wooop, äntligen december. Ska det va kallt, mörkt och jävligt kan man lika gärna ha det i december när massa mys och julspektakel fyller varje liten vrå.
 
Tjuten av lycka på kontoret idag när det singlade ner snö från himlen i typ 2 minuter!! Haha, vi var så lyckliga!
Men hur sjukt är inte det att det rasslar till i snöslungan precis exakt den första december?
 
Jag har självfallet både chokladkalender och ICAs egna kalender, ett måste every year. I år kör jag även på Hälsobrukets träningsjulkalender på Facebook: https://www.facebook.com/events/1521904641465917/
Dagens lucka bjöd på 150 squats som avklarades medan jag tittade på första avsnittet av SVTs julkalender. Jisses, mycket kalendrar så här års.
 
Tjillevipp!

Kommentarer

  • Perlita Nuñez säger:

    Hej fina du!

    Åh gott med choklad kalender! Jag håller då dock på att gå ner i vikt och har gjort en "goals" med min kille att vi inte ska äta någon godis, skräpmat eller dricka läsk tills 23 december, Och december är ju liksom bästa månaden där man ska äta en massa gott, jaaaa jag har en sån grov ångest Haha!

    Jag har en tävling på G nu i bloggen där du har chansen och dekorera ditt rum med en fantastisk färgglad drömfångare!

    Missa inte chansen nu.

    Har julkalender på bloggen där du får en chans och tävla om olika spännande saker!
    Även så kommer det komma makeup tutorial och en massa annat kul!

    Du får ha en fortsatt trevlig dag!
    Kram.

    2015-12-03 | 14:12:39
    Bloggadress: http://perlitanunez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: