lindilus.blogg.se

Klädbytardag

Kategori: Livets lilla gång

Idag var det den årliga klädbytardagen. Jag hade skramlat ihop en hel IKEA-kasse med kläder att byta bort. Tyvärr hann jag ju inte vara med på hela kalaset, men jag hann i alla fall byta till mig några strassiga klisterstenar och kuddiga fotsulor till osköna skor. Haha, det är jätteroligt att se när folk blir helt till sig över skit som någon annan inte längre vill ha. Och så går överskottet till välgörenhet. Win win deluxe!!
 
Som sagt var jag tvungen att blada iväg tidigare pga träning och du milde vilket köttande det blev. Jag hade inte ätit så bra innan så jag var helt jävla död. Det är svårt att skriva detta tillomed eftersom mina händer skakar som löv i motvind. Dags att sussa tror jag...eller nördläsa lite först kanske. Mmmmmys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: