lindilus.blogg.se

Börjar på ny kula

Kategori: Min viktresa

 Nehepp! Inget sexpack blidde det av "shreden", men det kan ju bero på att jag fläskat rätt rejält under tiden oxå såatteeehh... det är bara bita i det sura suddet och hoppa på geten igen.
 
Egentligen hade jag tänkt att köra någon av Jillians andra utmaningar nu, men jag är så obotligt trött på hennes nuna, röst och attityd för tillfället att jag kör någonting annat ett tag istället. Jag tycker att Keaira LaShae's dansvideos är rätt roliga och hon är lite kuckelikuu i kolan och inte så jävla superseriöst bajsnödig som Jillian så denna vecka ska jag köra en av hennes dansvideos på 10 minuter varje dag plus någon kortare styrkevideo så att det blir kanske 20 minuter totalt. Idag får valkarna på muffinsmagen en liten omgång.
 
Taggad på att svettas så det stänker bland stekpannor och osthyvlar?? Svar ja!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: