lindilus.blogg.se

Strålande dag

Kategori: Livets lilla gång

Mycket happenings denna underbart soliga sommardag i juli. Syrran och minstismusslan var här på besök och vi sökte några högskolekurser åt mig bland annat. Spännande att se hur det ter sig. 
 
Sen bar det av mot gymmet för ett mördande dubbelpass med bodypump och RPM-spinning. Både Jempa, jag och min nya fina gymväska överlevde svettförlusten, men jag är dock osäker på om Jempas cykel höll hela vägen hem??
 
Efter träningen hänkade jag på Rickard och Michelle ner till badet för att meta en skvätt, men då kunde jag inte hålla mig från badandet längre utan svalkade oblygt mina nytränade svettvalkar. Dios mio va nice det va!! Kallt, men mer friskt än dödande kallt lixom. Ett Toppen avslut på dagen om ni frågar en badande som mig. 😀

Kommentarer


Kommentera inlägget här: